Stumble!Delicious

5/29/2009

Svetlana Ražnatović

Светлана Ражнатовић

MP3

Ceca
Цеца


“Naughty”
“Неваљала”

Svetlana Ražnatović = Ceca
U2B
Mesec dana spavam sama
Sta bi ti na mestu mom
Zasto da mi bude sveto
Sto je tebi dobro s njom
Plave noci u satenu i mleko od kokosa
Bolje bi ti bilo samnom al ti nemas ukusa

Ti volis nju, a tebe ja
O da li to, ona zna
Ma i da zna, nek mi te da
Jer nocas sam nevaljala

Svako vece s duhovima
Spavam i kad imam s kim
Jer iz ove lude glave
Neznam da te izbacim
Plave noci u satenu i mleko od kokosa
Bolje bi ti bilo samnom al ti nemas ukusa

Ti volis nju, a tebe ja
O da li to, ona zna
Ma i da zna, nek mi te da
Jer nocas sam nevaljala
YouTube clip
=
▫
sexy Ceca Razjatovic from Serbia (Србија) – formerly Yugoslavia (Југославија) – sings Неваљала

⤢

No comments yet.

Post a Comment:

Newer Post ◄┘Back ⌂ Older Post

 

Archive

KILIOSITYclustrMaps